星期二, 10月 11, 2005

黑頭的成績表




真係好開心!黑頭贏得The Best Household Cat in Ring 1 同 4th Best Household Cat in Ring 2。這是我意想不到的。回想當日ring 1 賽段, 黑頭入到top 10時, 我已經心滿意足了, 但估唔到佢真係拎左第一名。
而o係ring 2果陣, 當評判叫某些貓主拿回貓時, 我以為黑頭被淘汰了........原來係我攪錯左, ring 2 跟ring 1 有d唔同, 評判係睇晒所有貓後, 先再叫番top 10上台選final, 仲等我傻更更放低黑頭,然後返去台下繼續睇比賽, 後來有人同我講工作人員已經嗌左咪叫168號(即係黑頭個參賽number)上去, 我仲要呆左一陣先識跑返去貓籠度拎貓。最後黑頭亦都冇令大家失望, 拎左第四名。真係喜出望外!!在此多謝各方好友,最重要當然係Ohmyown的Wan啦, 多謝佢教我o既貓隻美容心得, 冇佢就冇我個黑頭乖仔呀!!

標籤: ,

貓展當日的朕





朕的寢宮










朕的襟章










Ring 1 比賽中









寂寞的一路發 (168)








唏!膽敢對朕無禮!!
(請留意朕的右腿)






yeah!!! 第一名呀!!!
但阿伯伯你做咩仲開心過朕架?﹗











黑頭:喂!靚女,你叫咩名呀?
Milk : feeeeeeeee.....關你鬼事呀!





Ring 2比賽中
(仲要繼續回望靚女milk!!)










好開心...掛上花花後的寢宮

標籤: ,

9 Oct - HKCFC Cat Show


拖肥: 喂..阿叔, 借借啦...我要擘一字馬呀!!












我係鐵頭功!!!!






好靚的寢宮










波斯國代表




挪威代表












羊毛代表




這是Gloria的小春嗎?











美國代表



好利害 !!呢位英國代表贏左Best cat in ring 2 and 2nd best cat in ring 1.











UB都好叻叻, 贏左Best cat in Ring 1 and 2nd best cat in ring 2。 同上面果位英國紳士再次打成平手。



隔離寢官的俊男










呢幾隻係咩代表?!




羊毛代表











好靚仔.. he's Chun Lap's Alan Canturi who won the best kitten in ring 1 and 2nd best kitten in ring 2.



英國代表





Jai Jai won the 2nd best household cat in ring 1.













阿狗:個頭好重呀!

標籤: