星期日, 1月 11, 2009

大王近況

多謝各位哥哥姐姐關心, 大王冇乜野,
睇完醫生果晚已經屙左篤大尿尿,
到而家為止都冇再屙唔到, 每日都有大尿尿。
今日診所都打電話黎覆我種菌既結果, 答案係冇菌既。
報告左大王既情況俾醫生之後, 佢話都唔錯,
食完s/d之後可以唔駛覆診, 除非之後又黎料。
touchwood再黎, 我打算轉醫生,
睇下唔會唔係其他原因。
因為佢之前同我講左三大可能,
而家一同二都唔係, 咁即係三?
如果係三, 點解佢叫我唔駛再覆診呢?
Jess, 大少媽媽同菲菲講法都有可能,
我都估係唔飲水或忍尿問題,
呢排除左屋企有孕婦外, 乜都冇改變過,
而且我地都冇特別take care doll doll多d丫。
所以我覺得佢係懶飲水居多,
好多時水機有水佢唔飲,
到我放碗水o係佢眼前佢先飲。
而家連食餅餅都係咁, 次次都食唔晒,
要我手餵先肯食。
呢排我日日都要用針筒force佢飲水,
佢超唔鍾意, 而家見親我入廚房就匿定先呀!!

標籤:

5 Comments:

Blogger Fairy said...

大王DAD丫, 加上最近凍唔願郁掛. chino 都係要我捧住碗水去佢口邊就一次飲多d, 平時都飲少左呢

1月 11, 2009 8:53 下午  
Blogger 菲菲 said...

貓係一種超敏感的動物,你自己唔覺特別take care dolldoll遮,但唔多唔少,你地近排做的講的,都會同dolldoll有關.加上你覺得大王懶左,飲少左食少左,加加埋埋,咁就好易出事~~~
貓真係好鬼小器丫!!!
大王,你唔洗擔心,你永遠都係至高無上的,你的地位無貓能代替架!

1月 11, 2009 8:56 下午  
Blogger Cret Cret & Pa Pa & ToToRo said...

cherry講得啱架! 佢哋係細路哥嚟, 佢會feel到有嘢即將發生, 感覺被忽略就會有意想唔到嘅反應, 唯有係同佢傾多d計, 開解吓佢, 如果佢鍾意飲水兜就比水兜佢啦, 屋企多放d水兜啦, 我大少都係, 醫生建議多d水兜, 佢而家都鍾意周圍飲吓架!

1月 12, 2009 3:08 下午  
Blogger Jess said...

physical sick 呢,好容易同兩樣情緒反應有關。一是想逃避:e.g.臨考試測驗重要野前, 就黎病。二是need attention...病了,自然比平時多人照顧同關心。

人、貓都一樣會發生。

1月 15, 2009 12:24 上午  
Blogger Ah duck said...

天氣凍,D水飲左落肚仔凍丫麻,所以咪唔想飲水羅,慢慢就變成懶去飲水,芝古龍都係咁丫,又食少左又飲少左,食左二日抗生素無晒樹,呢D細佬好難搞丫@@

1月 16, 2009 2:38 下午  

發佈留言

<< Home